poniedziałek, 26 sierpnia 2019

Przegląd sukienek na każdą okazję. Wybierz coś dla siebie!

Pewien czas temu przygotowałam dla Was wpis, w którym przedstawiłam kilka propozycji ubrań na nadchodzącą jesień. Post ten cieszył się wśród Was ogromną popularnością. Dziś pójdziemy nieco dalej, przyjrzymy się dokładniej wyłącznie sukienkom. W tym celu posłużę się propozycjami z zagranicznego sklepu Zapaka.com.au. To co, zaczynamy przegląd? Koniecznie dajcie znać w komentarzu, która propozycja podoba Wam się najbardziej, a także, z jakich sprawdzonych stron zamawiasz ubrania. Może to Twój sklep wezmę następnym razem "pod lupę"?

Zacznijmy może od sukienek okolicznościowych, na wesele. Ślub to jedna z uroczystości, na których górują sukienki maxi. Przeważnie są to koronkowe cuda, rozkloszowane u dołu. Co powiecie na mój wybór?
Proponuję syrenkowy model, który idealnie podkreśli kobiece walory. Bez ramiączek, wykończony koronką. Jestem przekonana, że na żywo zrobi furorę!
Dla tych lubiących nieco krótsze modele, moim numerem jeden są pozycje z zabudowaną górą, z tiulowym dołem. Typowo księżniczkowe.
Idealną propozycją są również gładkie, dość klasyczne fasony. Wybór w sukienkach mamy wówczas ogromny. Jedne są zwykłe, inne posiadają siateczkową górę. Szczerze przyznam, aż żałuję, że nie mam w najbliższym czasie żadnej imprezy.
Wiele kobiet lubi zakładać sukienki "na co dzień". Do pracy, do szkoły, na spotkanie, na randkę. Praktycznie każda okazja jest dobra, aby założyć tą część garderoby. Moimi faworytami znalezionymi na stronie, okazały się wzorzyste modele. Cytrynki, róże, maki... Długie lub krótkie, nie ma znaczenia!
Fasony te, z pewnością idealnie sprawdzą się na każde wyjście, urozmaicą i ożywią stylizację. Dodatkowo, dzięki nim wyróżnisz się z tłumu. W końcu kto bardziej przyciągnie uwagę? Ty, w kolorowej sukni czy ona w prostej, neutralnej sukience?
O sukienkach można by mówić bez końca. Lecz czymże będzie stylizacja bez odpowiednich dodatków?
Na stronie Zapaka.com.au znajdziecie również wszelkiego rodzaju paski, torebki, czy inne dodatki. Wybór w nich jest ogromny. Moją uwagę zwróciła szczególnie torebka w kształcie serca, z naklejonymi pnączami i kwiatami. Czyż nie jest prześliczna?
A Ty? Co sądzisz o moich propozycjach? Kupujesz ubrania online, czy stacjonarnie?
#Carolina

3 komentarze:

  1. Ta druga sukienka jest śliczna!!
    Buziaki,
    http://ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnia sukienka jest najpiękniejsza!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te vintage, ahhh kiedyś to była moda 🥰🥰🥰

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz i obserwacja przywołuje na mojej twarzy uśmiech :)