czwartek, 1 lutego 2018

Czy warto być Tobą?

Jestem idealną kopią Ciebie. Zachowuję się identycznie, robię to bo lubię. Lubię być w centrum zainteresowania. Sama z siebie nie potrafię, dlatego utożsamiam się z kimś. Tak jest prościej, w końcu zgadzając się z ogółem jestem przecież ważna. Nie mam pojęcia kim są te wszystkie gwiazdy czy jakieś tam marki. Jakby nie patrzeć, przytakując innym, nie muszę nic mówić. Każdy myśli, że jestem w temacie. Lubią mnie, bo jestem jak oni. Przynajmniej z pozoru.

Jak jest naprawdę?
Jestem kimś innym niż myślisz. Mam inne zdanie, inne pasje, zainteresowania. Jestem cichą, nieśmiałą osobą. Nie lubię imprez ani spotkań na mieście. Wolę spokój i ciszę. Mimo wszystko boję się reakcji otoczenia. Nie chcę być wyśmiewana i odrzucana ze względu na to, że jestem sobą. Chcę tak jak Ty, być "fajna". Dlatego wychodząc z domu zakładam maskę, staję się kimś zupełnie innym. Wszystko po to, aby nie być "odrzutkiem". Lecz czy warto...?
Płaszcz - klik ; Sweterek - klik ; Szal - klik

*Wpis napisany w 1-os l.poj, aby podkreślić problem. Nie jest to opis mojej osoby*
#Carolina

Zaful Valentines Day 2018 Special Promotion 
Zniżka 10-20% = ZafulChen lub ZafulIns

14 komentarzy:

  1. Tekst idealnie pasuje do mnie, niby lepiej być sobą. Lecz odsłaniając sie przed ludźmi czesto tez jestesmy ranieni przez nich samych przez to ze wykorzystują nasze słabości, dla tego uważam ze nasze prawdziwe oblicze powinniśmy pokazać jedynie zaufanym osobom.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trafiłaś w samo sedno. Wiele osób tak się zachowuje niestety.
    Świetne zdjęcia! ;)
    Zapraszam do siebie kochana!♥ https://allforgirls-1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. To co napisałaś daje do myślenia. Byłam taką osobą która zakładała maskę, jednak przez ostatnie kilka miesięcy to się pozmieniało :) Bardzo ładne zdjęcia ^^


    Pozdrawiam cieplutko ^^

    https://zzyciaawzietee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie napisane, nie lubię takich osób, kótrzy nie są sobą ja np. jestem osobą która nie lubi imprez itp. i tego nie ukrywam, moi znajomi to wiedzą i szanują <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie napisane, daje dużo do myślenia.
    https://drawing-myhobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. no ja zdecydowanie jestem najlepszą wersją samej siebie. ;) i zgadzam się, że nie ma sensu udawać kogoś innego, najlepiej zawsze być sobą, bo jeśli to komuś nie pasuje, to już raczej nie jest mój problem. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobry post na dobry temat. Świetnie to ujełaś :) Pozdrawiam

    psychonumery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że ukrywanie prawdziwego ja może być po czasie bardzo męczące, dlatego warto zawsze być sobą i ewentualnie przełamywać własne słabości. Mimo wszystko to lepsze niż udawanie kogoś kim się totalnie nie jest. Każdy jest inny i powinno się akceptować osobę właśnie taką jaką jest w rzeczywistości.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę jesteśmy pod pewnymi względami podobne :) Moim zdaniem warto jest być sobą! Już się pogodziłam ze swoją naturą, z tym, że średnio lubię imprezy i podobnie jak ty wybieram spokojne, domowe zacisze.
    Czasami czuję się odrzucona, jednak wybieram mam przy sobie osoby, które mnie akceptują taką, jaka jestem.

    świetny blog, zaobserwowałam! Z pewnością będę tu zaglądała :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny post! No i mega zdjęcia - jesteś niesamowicie fotogeniczną osóbką :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja tam zaczynam lubić siebie... Przynajmniej odrobinkę ujawniam wśród ludzi swoją naturę, cichej, spokojnej i dosyć nieśmiałej dziewczyny, ale czy warto? Myślę, że tak. Dzięki temu, poznałam niesamowitego chłopaka ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie niektórzy ludzie wręcz nas zmuszają swoim złym zachowaniem do tego, abyśmy inaczej się zachowali. Jak nie my... Takie życie, niestety i trzeba być takim, jak się dobrze z tym czujemy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Bycie kimś innym? Hmm, sama chciałam być kimś ale kiedy koleżanka chciała być jak ja i robiła wszystko jak ja to już było strasznie. Post ciekawy i piękne zdjęcia.
    Pozdrawiam.
    Dopiero zaczynam przygodę z blogiem.
    Jak masz czas i chęć to zapraszam. Komentarze typu co mogłabym zmienić itd mile widziane. Dziękuję.
    https://incrediblerzeczy.blogspot.co.uk/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz i obserwacja przywołuje na mojej twarzy uśmiech :)