poniedziałek, 16 listopada 2015

Akceptacja + WYNIKI

Siemka!

W życiu często porównujemy się do innych. Najczęściej dzieje się tak dlatego, ponieważ sądzimy, że jesteśmy brzydsi od kogoś, grubsi czy po prostu nie podobamy się sobie.
Czy tak naprawdę opłaca nam się takie myślenie? Nie, nie opłaca się.
Fakt, faktem zdarza się, że spotykamy na swojej drodze osoby, które naszym zdaniem są ładniejsze od nas. Po dłuższym zastanowieniu mogę jednak powiedzieć tylko jedno: musimy akceptować siebie.

Co nam da świadomość, że X ma ładniejsze oczy od nas, albo że Y jest ładniejsza? To jedynie nasza myśl, z którą nie każdy musi się zgadzać. Poza tym, jeśli nie będziemy akceptować siebie, a zaczniemy porównywać się do innych staniemy się nie dość że smutnymi, ponurymi ludźmi, to na dodatek inni będą nas niekoniecznie korzystnie postrzegać.
Akceptacja siebie - brzmi poważnie, prawda? Jest to jedna z najważniejszych rzeczy/cech w naszym życiu. Od niej zależy to, jak inni nas będą postrzegać, a także to, jakimi ludźmi jesteśmy. Jeśli nie zaakceptujesz siebie, taką jaka jesteś, to tak naprawdę wszyscy w pobliżu będą tego samego zdania.
Dowód?
Spróbuj zaobserwować w swojej szkole, kto jest lepiej postrzegany - osoby pełne kompleksów, czy te, które akceptują siebie w pełni? Efekt zobaczysz już po kilkugodzinnej obserwacji. Wiele osób 'oddala się' od tych, z kompleksami, gdyż szczerze mówiąc, chyba nikt nie chciałby słuchać ciągle tego samego ("Ważę 50 kg, mam 160 wzrostu! Omg, muszę schudnąć"). Zdecydowanie lepiej czujemy się w gronie osób, które mają dystans do siebie, oraz akceptują siebie w pełni.
Jeśli mimo starań, nie akceptujesz siebie w 100%, spróbuj doceniać swoje poszczególne atuty. Zrób sobie listę tego, co w sobie najbardziej lubisz i czytaj ją, gdy zaczniesz się kolejny raz przejmować swoim wyglądem ;)
A Ty? Co w sobie lubisz? Akceptujesz siebie?
#Carolina

----------------
Wyniki! 
Z góry przepraszam za opóźnienie w ogłoszeniu wyników lecz z problemów zdrowotnych nie mogłam zrobić tego wcześniej.
Nagrodę od Caroliny zgarnia Stories 69.
Nagrodę od Dagmary zgarnia JuliaJulia.
Nagrodę od Karoliny zgarnia Ania Grabowska.
Nagrodę od Marty zgarnia Pani Lecter.
Ze zwycięzcami skontaktujemy się przez e-mail! Gratulujemy :)

14 komentarzy:

  1. Gdyby każdy siebie akceptował byłoby tak pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyglądasz :) odkad ćwicze akceptuję siebie w każdym calu ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. Akceptacja jest bardzo ważna. Szkoda, że tak dużo osób w tych czasach nie wierzą w siebie i nie akceptują.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja siebie już potrafię zaakceptować, ale staram się zmieniać swoje wady i to co mi w sobie nie pasuje. Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś miałam dużo kompleksów na punkcie swojego wyglądu, ale zmiana szkoły pomogła mi je pokonać. Poznałam wielu ludzi, dzięki którym uwierzyłam w siebie. :)

    Świetny post, dający do myślenia. Do tego śliczne zdjęcia. :*

    inaczej-dree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. W zyciu jest duzo łatwiej kiedy człowiek zaakceptuje samego siebie , ja bardzo do tego dążę ;)

    Pozdrawiam 21-letnia mama z bloga http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post! Ja mam kompleksy nie do końca sie nimi przejmuje, jednak bez nich moim zdaniem każdy Człowiek byłby taki sam- po prostu nudny. Pozdrawiam
    yukinephoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Akceptacja nie jest łatwa, chociaż najważniejsza!

    toofussy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Na początku jest ciężko samą siebie się zaakceptować przez te durne kompleksy... Czasem po prostu trzeba się pogodzić i akceptować się w 100%! Super zdjęcia! Piękna koszulka :*
    Zapraszam do siebie! Każdy komentarz mile widziany ;D
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia, super post :)
    http://mesmileplease.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzeba akceptować siebie najbardziej jak to mozliwe, bo bez tego jest ciezko i nie jest sie pewnym siebie ;/
    ciekawy post i temat :)
    zapraszam rowniez do mnie :)
    masubiendo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog :)
    .
    .
    Co powiesz na obs za obs? (jak tan,anpisz u mnie na blogu)
    Zapraszam http://catherineeffortt.blogspot.com (nowa nazwa)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mądra myśl. Akceptacja siebie jesat trudna.. To jest zrozumiałe, ale z czasem każdy sję zaakceptuje ;p
    Byłam tak blisko wygranej! Kurde.. xd

    violaandkasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post!! dziekuje za klikniecia!!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz i obserwacja przywołuje na mojej twarzy uśmiech :)