niedziela, 24 maja 2015

Aktualna... lektura?

"Zniszcz ten dziennik" oraz "To nie książka" to znane bestsellery Keri Smith.
Książki rozwijające kreatywność oraz pobudzające wyobraźnię to tegoroczny hit wśród młodzieży. 
Ostatnio natknęłam się na stronę "Książki pod tytułem..." i muszę szczerze przyznać, że bardzo mnie zaintrygowała. Zdecydowałam się napisać do wydawnictwa, z prośbą o darmowy egzemplarz do "wypróbowania". Chwilę potem dostałam odpowiedź, a 2 dni później książka była już u mnie w domu.

Po jej przejrzeniu byłam pozytywnie zachwycona. Zawiera ona wiele interesujących, oryginalnych zadań, nad którymi trzeba trochę pomyśleć.
Przykładowe zadania:


Robert Trojanowski, autor "Książki pod tytułem..." dokładnie zadbał o każdy, drobny szczegół. Stworzył coś, dzięki czemu pobudzamy wyobraźnię, coś kreatywnego. Muszę przyznać, że ta "lektura" jest bardzo przyjemna, a jednocześnie pożyteczna. Jest ona doskonałym "zżeraczem czasu" dla dzieci i dorosłych.
Książkę pod tytułem możecie kupić m.in w matrasie za ok. 19 zł (aktualnie podczas promocji kosztuje 13,88zł). Polecam ją serdecznie, dzięki niej zapomnicie co znaczy słowo "nuda" :)


Co myślicie o zrobieniu serii, jak wykonuję zadania z w/w książki?
#Carolina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz i obserwacja przywołuje na mojej twarzy uśmiech :)