czwartek, 30 kwietnia 2015

"Życie może zmienić się tak szybko..."

Witajcie miśki! :3

Troszkę mnie tutaj nie było, ale sami wiecie, jak to jest... Szkoła, poprawy... Mniejsza z tym. Co się w tym czasie u Was działo? Może mnie coś ominęło? 
Dzisiaj przygotowałam dla Was post z cytatami, jak je interpretuję?

"Najbardziej niesamowita sztuka wychodzi od ludzi, którzy żyją tak, jakby nie miało być jutra."
Prawda jest taka, że tacy ludzie zamiast odkładać coś na później robią to od razu. Nie boją się ryzyka, nie boją się konsekwencji. Robią to, co myślą, działają spontanicznie. Chcesz mieć wspaniałe wspomnienia? Żyj tak, jakby dzisiejszy dzień miał być Twoim ostatnim. Jeśli nie dzisiaj... to kiedy?

"Jest tylko jedna droga do szczęścia – przestać się martwić rzeczami, na które nie masz wpływu."
Ehh... Niby takie proste zadanie, a jednak trudne do wykonania. Mimo pozoru jestem osobą bardzo emocjonalną. Przejmuję się wieloma rzeczami. Plotki? Czasem mam je gdzieś, a nieraz przejmuję się nimi przez dobre kilka godzin.


"Czym jest me życie? Ach, jedną chwilką!"
Życie? Ciągłe rozczarowania, chwile pełne smutku jak i szczęścia. Nie potrafię szczegółowo opisać, czym ono tak naprawdę jest. Może to dlatego, że jeszcze wystarczająco go nie poznałam? W tym roku będą moje 15 urodziny, jednak sama jeszcze tego nie czuję. Nie czuję tego, że minęło już tyle czasu...
15 lat minęło jak jeden dzień, jak jedna chwila...

"Lepsze jutro było wczoraj"

"Nowe życie nie zaczyna się od zmiany otoczenia, tylko od zmiany perspektywy"


A Wy? Macie jakieś ulubione cytaty? O czym chcecie następny post?
#Carolina




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz i obserwacja przywołuje na mojej twarzy uśmiech :)