czwartek, 18 stycznia 2018

"Dziecko wspomnień" - recenzja

"Dziecko wspomnień" to powieść kobieca, napisana przez Steenę Holmes.Opowiada o małżeństwie z kilkuletnim stażem. Diana i Brian są spełnionymi zawodowo ludźmi, zadowolonymi z życia. Do pełni szczęścia brakuje im jedynie dziecka. Diana jednak uważa inaczej. W momencie, gdy okazuje się, że zaszła w ciążę, jest załamana. Nie wyobraża sobie siebie w roli matki. Nie jest gotowa na urodzenie dziecka. Dzięki Brian'owi powoli przekonuje się do wizji przyszłości z dzieckiem. Brian natomiast, tuż przed porodem wyjeżdża dopilnować spraw służbowych za granicą. Po urodzeniu dziecka, wokół Diany dzieją się dziwne rzeczy. Brak kontaktu z Brian'em i tajemnicze telefony opiekunki wzbudzają podejrzenia. Co się wydarzy? Czy Diana, Brian i Grace stworzą szczęśliwą rodzinę?
Książkę Steeny Holmes złapałam na promocji. Zaintrygowała mnie prosta okładka, a opis przekonał do zakupu. Cena książki ok. 11 zł była dość atrakcyjna. Za tę cenę nie spodziewałam się cudów. Zagłębiając się w jej treść, byłam przekonana, że jestem pewna zakończenia. Liczyłam się z tym, że mogę się mylić, jednak gdy dotarłam do końca, byłam naprawdę bardzo zaskoczona. Autorka świetnie wciąga czytelnika w akcję, wywołując coraz to mocniejsze emocje. Książka sformułowana jest w zestawieniu dwóch czasów. Lata, zanim Brian wyjechał w podróż do Londynu, oraz teraźniejszość. "Dziecko wspomnień" doskonale porusza temat depresji i psychozy poporodowej. Skłania do refleksji i przemyśleń.
Autor: Steena Holmes
Gatunek: Thriller/Sensacja
Wydawnictwo: Wydawnictwo Kobiece
Cena: 13 zł (przykładowy link)
Liczba stron: 240
Moja ocena:  8/10
#Carolina

8 komentarzy:

  1. Namówiłas do przeczytania!
    http://www.flarri.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja może i za młoda jestem na tego typu książki,ale moja siostra myślę że będzie nią zachwycona! Okładka robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka robi wrażenie, chyba też przeczytam :-) https://hennalovelife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, też często łapię za promocję i okazuje się to strzałem w przysłowiową 10 :)

    Zapraszam do mnie :)

    https://redheadthoughts.wixsite.com/2018

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka bardzo mnie zachęciła :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. książka może być naprawdę interesująca!:) z chęcią przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jestem jakimś wielkim fanem obyczajówek. Nie mój klimat zupełnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe pomysły, wykorzystam je u siebie w domu na pewno

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz i obserwacja przywołuje na mojej twarzy uśmiech :)