czwartek, 20 lipca 2017

Czy słodycze bezglutenowe to mit?

Bezglutenowe słodycze to coś, czego brakuje w większości sklepów w Polsce. Ostatnio, skuszona czekoladami Chocokiss postanowiłam podjąć się recenzji. Moją uwagę zwróciły oryginalne opakowania, a także bezglutenowość produktów. Skuszona propozycją wybrałam 10 dostępnych wzorów i z niecierpliwością czekałam na przesyłkę. Miałam lekkie obawy, o stan paczki, gdyż dni były dość słoneczne, wręcz upalne. Ku mojemu zaskoczeniu, czekolady dotarły w nienaruszonym stanie. Byłam pod dużym wrażeniem, że nie są nawet trochę roztopione.

Zrobiłam wówczas kilka zdjęć i poszłam pochwalić się przesyłką. Muszę przyznać, że już w parę minut zostałam z zaledwie połową czekolad. Do testów przyłączyło się kilka osób, więc wystawienie rzetelnej opinii jest zdecydowanie prostsze. Jak oceniamy produkt? Czy jest warty zakupu?
Szczerze przyznam, że sam smak czekolady jest bardzo dobry. Myślę, że porównywalny do znanych i popularnych marek. Jedną z rzeczy, która ma duży wpływ na jakość produktu jest brak glutenu. Jest to duże ułatwienie m.in dla chorych na celiakię czyli nietolerancję właśnie tego składnika. O autentyczności tego stwierdzenia mówi znaczek przekreślony kłos. Ten znaczek otrzymują wyłącznie sprawdzone i przetestowane produkty.
Poza tym, myślę, że czekolady są także doskonałym pomysłem na prezent - oryginalnym i niebanalnym. Opakowania możemy w prosty sposób dostosować do swoich potrzeb.
Jedyny minus, który zauważyłam to wybór smaku. Mleczna czekolada jest uniwersalna, jednak myślę, że znalazłoby się spokojnie kilka osób, które za nią nie przepadają. Osobiście myślę, że urozmaicenie oferty byłoby idealnym pomysłem.

Strona Chocokiss - klik 
A Ty? Co sądzisz? Miałeś/aś okazję spróbować produktów tej firmy?
 #Carolina


10 komentarzy:

  1. Słyszałam już o tych czekoladach, bardzo dużo osób je poleca, ja jednak jeszcze ich nie próbowałam :) W chwili obecnej staram się ograniczać cukry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jadłam kiedyś te czekolady, aczkolwiek przypominam sobie inne wzory. Również polecam w każdym razie ;)

    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostalam kiedys na prezent 5 sztuk. Opakowania genialne, w smaku pyszne! Polecam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. słyszałam o nich ale wzory mają genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie jadłem bezglutenowych słodyczy,ale ja nie w tej sprawie...Z okazji urodzin chciałbym życzyć ci zdrowia,szczęścia,pomyślności,spełnienia marzeń i morza miłości. I jeszcze zaśpiewam sto lat: Sto laaaat,sto laaaat... Wiem,wiem,trochę fałszuję,ale jeszcze raz wszystkiego najlepszego :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam czekoladowe💖 super, że powstają słodycze dla osób,ktore nie mogą wszystko jeść .
    Pozdrawiam😃
    http://swiatwedlugidoli.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie próbowałam, ale też kwestia tego że nie szperam tak po bezglutenowych produktach :P te czekolady mają świetne opakowania i na pewno są smaczne! :) Ale ja czekoladoholikiem jestem, więc mi każda smakuje :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz i obserwacja przywołuje na mojej twarzy uśmiech :)