czwartek, 11 maja 2017

Haul zakupowy GAMISS!

Co polecam, a co okazało się totalną wpadką? Zapraszam do przeczytania mini haul'u zakupowego z zagranicznego sklepu. Dodam tylko, że moja opinia jest w 100% obiektywna.

Pierwsza rzecz, to kostium kąpielowy(KLIK). W rzeczywistości wygląda świetnie, na zdjęciu również. Jest jednak jeden problem... Jaki? Rozmiar. Wszystko dopasowałam wg tabelki, zgadzało się praktycznie w 100%. Po otrzymaniu paczki i przymierzeniu, okazało się zupełnie inaczej. Dół stroju okej, tak jak było napisane w tabelce. Ale góra? Pod biustem zmieściłaby się spokojnie kobieta grubsza ode mnie o 20/30 kg. Najlepsze jest to, że reszta naprawdę dobrze się dopasowuje... Nie wiem, czy tylko ja mam takie szczęście, ale na ok. 10 zamówionych strojów, wymiary z tabelki zgadzają się praktycznie tylko w jednym/dwóch. Szkoda, bo stroje są naprawdę ładne.
W moim zamówieniu znalazła się również sukienka(KLIK). Na stronie wyglądała prześlicznie, w rzeczywistości nie jest najgorzej. Odrzuca mnie jednak fakt, że wykonana jest z bardzo cienkiego materiału, który jakościowo nie jest zbyt dobry. Minusem jest także rozmiarówka. Dobierając wg tabelki, sukienka okazała się o rozmiar za duża. Na zdjęciu niestety nie widać tego.
Tradycyjnie, nie mogło zabraknąć prezentu dla kogoś. Tym razem wybrałam bluzę z dinozaurem (KLIK) dla młodszego brata. Przyznam szczerze - jest świetna! Młody jest zachwycony. Nie zauważyłam żadnych wad.
Zamówiłam także dwuczęściowy kombinezon(KLIK), który jeszcze niestety do mnie nie dotarł, przez braki w magazynie :( Na zdjęciach prezentuje się świetnie, jak będzie w rzeczywistości? O tym opowiem wam, gdy tylko do mnie dotrze!


#Carolina

9 komentarzy:

  1. Jak zawsze nieziemsko piękna. A co do kostiumu kąpielowego to kiepsko bym w nim wyglądał więc i wypowiadać się niezręcznie. Pozdrawiam cię serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny kostium kąpielowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Strój kąpielowy bardzo mi się podoba, szkoda, że góra jest za duża... Sama niedawno zamówiłam strój kąpielowy z chińskiej strony i bardzo jestem ciekawa czy będzie dobry :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, ze rozmiar przyszedł nie taki bo strój wygląda naprawdę dobrze
    Pozdrawiam, Madda
    https://maaddami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny strój <3
    po klikane
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny jest ten strój kąpielowy :)

    http://wiktoriafiutak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Strój bardzo ciekawie się prezentuje :)

    Anialwowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Strój bardzo ciekawie się prezentuje :)

    Anialwowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz i obserwacja przywołuje na mojej twarzy uśmiech :)