środa, 31 maja 2017

5 typów facetów, których nienawidzę

Jakiś czas temu stworzyłam post opisujący 5 typów dziewczyn, za którymi nie przepadam. Zauważyłam, że cieszy się on ogromną popularnością i domagacie się kontynuacji tej serii. Postanowiłam więc, że w końcu się za to zabiorę i napiszę to, czym chciałabym się z wami podzielić. Zanim zacznę, dodam tylko, że wspomniane typy są moją indywidualną opinią. W komentarzu koniecznie zostaw swoje top 5! Jestem ciekawa, czy pokrywają się choć w lekkim stopniu z moimi ;)

5. "Laleczka"
Ten typ po prostu mnie rozwala. Zakochany w sobie chłopak, to coś o czym po prostu marzę. W końcu która z nas nie chciałaby mieć kogoś, kto zwraca uwagę tylko na siebie i spędza przy lustrze każdą wolną chwilę? Po prostu marzenie! Na dodatek nie zrobi nic, bo przecież się przemęczy i nie daj Boże ubrudzi! Ahh, ten typ...

4. "Dwa Oblicza"
Nazwa mówi sama za siebie. Mam na myśli człowieka, który przed innymi gra wyidealizowaną wersję prawdziwego (często przesadzonego) mężczyzny, a w domu jest zupełnie inny, kompletne przeciwieństwo. Kurczę, nie byłoby w tym nic złego, gdyby nie sam fakt, że często ten typ nakłada za dużą maskę i poznając go, mamy wrażenie że jest to zupełnie inny człowiek niż okazuje się później.

3. "Gracz"
O tym typie chłopaka mogłabym mówić dużo, ale po co? Każdy zna w swoim otoczeniu chociaż jednego takiego osobnika. Nie spotka się z Tobą, bo gra. Nie napisze, bo zajęty jest wbijaniem kolejnej rangi. I dodatkowo w dzień nic nie robi, bo odsypia nockę. Przesadzona wersja gracza, dla którego komputer jest całym światem, nie podoba mi się. Nie wiem jak wy, ale z takim chłopakiem, nie wytrzymałabym długo.
2.  "Jestem taki zajebisty"
Chłopak, który wie wszystko najlepiej, nie przyzna się do błędu. Chodzi na siłkę, gdzie po roku ćwiczeń i przyjmowaniu suplementów ma nadal te 5 cm w bicku. Sądzi on jednak, że jest napakowany i wszędzie się tym chwali, przy każdej okazji. Żartować z siebie nie potrafi, lecz z innymi nie ma problemu. Obraża każdego, myśląc, że w ten sposób coś osiągnie. Tradycyjnie, uważa się za "pępek świata". Ba! Jest przekonany, że wszyscy go uwielbiają, a sam jest geniuszem umysłowym i wie wszystko. Gdyby tylko wiedział, jak bardzo się myli...

1. "Podrywacz"
Zbyt wysokie męskie ego to jego znak rozpoznawczy. Facet, który nie oprze się żadnej, która ma "to i owo". Najczęściej podbija do kilku jednocześnie, aby zaoszczędzić czas. Ostatecznie wybiera najłatwiejszą z nich, po czym po krótkim upływie czasu "poluje" dalej. Nie nadaje się do dłuższego związku, przeważnie zależy mu tylko na jednym. Miałam do czynienia z takim typem, lecz na szczęście szybko go rozpoznałam. Nie polecam.
Bluza - klik T-shirt- klik Spodenki - klik Czapka - klik

A jakie są Twoje typy? Co sądzisz o moim wpisie?
#Carolina

14 komentarzy:

  1. hahah jakbyś mi czytała w myślach też nie lubię takich chłopaków <3
    po klikane w linki
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  2. Na szczęście nie podpadam pod żaden z tych typów i powiem więcej,według mnie tacy faceci są ŻAŁOŚNI. I jeszcze słowo odnośnie zamieszczonych fotek: wyglądasz prześlicznie-ale to już parę razy ci napisałem na tym blogu. Miłego dnia życzę i pozdrawiam serdecznie a w wolnej chwili zapraszam do siebie www.stanislawgorny.blog.onet.pl :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha dobre powiem Ci, zgadzam się z Tobą w 100% dorzuciła bym jeszcze takiego co cwaniaczka, co on nie potrafi, co nie robił a jak przyjdzie co do czego t ucieka gdzie pieprz rośnie, tchórzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z Tobą w 100%. Najgorzej jest wtedy, gdy jeden facet ma cechy z kilku wymienionych przez Ciebie punktów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podpisuje się pod Twoim spisem nogami i rękami !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ohh każdy chyba zna takie typy chłopaków ;P
    A typ podrywacz to już całkiem, to jest starszne;/
    Leciec do jednej laski a potem do drugiej.

    Odwdzięczam sie za obserwacje ;)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem facetem i niestety musze się z tym zgodzić. My tacy już jesteśmy. Ale nie każdy taki jest:> Pozdro http://flarri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. 1 typ "bab", których nienawidzę:

    1. Nieletnie, pseudoblogerki ilustrujące każdą treść swoimi zdjęciami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej do wpisu wrzucić swoje zdjęcia, niż "zapożyczone" z internetu.

      Ja natomiast nie przepadam za anonimowymi hejterami, którzy myślą, że jakoś na mnie wpłyną ;)
      Buźka ;*

      Usuń
  9. Z pierwszym typem się spotkałam. Ajć bolało.
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak, te typy też mnie wkurzają! A najbardziej chyba za bardzo zapatrzeni w siebie, co łączy się też często z podrywaczami ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wpis 😃 Szczerze nie spotkałam się jeszcze z takim 😃 Bardzo ładne zdjęcia 😃
    Pozdrawiam.
    Zapraszam do mnie: http://swiatwedlugidoli.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  12. Faceci tacy już są, ale zawsze jest gdzieś jest ten jedyny...kto wie, być może dla Ciebie jeden z nich będzie w stanie się zmienić ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz i obserwacja przywołuje na mojej twarzy uśmiech :)