piątek, 16 września 2016

Młody jęczmień - hit czy kit?

Hej!
Ostatnio postanowiłam spróbować czegoś nowego, zdrowego, a jednocześnie pozytywnie wpływającego na moje życie. Mój wybór padł na młody jęczmień w tabletkach. Testowałam go równy miesiąc. Czy zauważyłam jakieś efekty? Czy warto w niego inwestować? Ile jest prawdy, jeśli chodzi o działanie tego "cuda"? O tym wszystkim przeczytacie poniżej.

Moje obserwacje:

1. Lepszy wygląd skóry, włosów oraz paznokci.
Tutaj zdecydowanie widać efekty. Już po 1-2 tygodniowym stosowaniu młodego jęczmienia można było zauważyć zmianę. Skóra wygląda na dużo zdrowszą, a włosy i paznokcie lekko się wzmocniły.
2. Więcej energii
Z moich obserwacji zauważyłam, że po niedługim czasie stosowania nie byłam już tak zmęczona i osłabiona jak wcześniej. Coraz rzadziej zdarza mi się siedzieć bezczynnie w domu. Zaczęłam żyć aktywnie.
3. Utrata wagi
W tym punkcie nie dostrzegłam większych zmian. Podobno ten suplement diety działa cuda, jednak u mnie nie spowodował znacznej różnicy. Możliwe, że większe zmiany dostrzegę dopiero za jakiś czas, zobaczymy. Póki co, cudów nie ma.

Inne zalety młodego jęczmienia:
- łagodzi bóle żołądka, stawów, dziąseł i przywraca świeży oddech
- osłabia procesy starzenia oraz opóźnia pojawianie się zmarszczek
- jest w stanie zahamować procesy chorobotwórcze nowotworowe, astmy oskrzelowej czy choroby Parkinsona
-oczyszcza organizm

Dodam tylko, że u każdego efekty mogą być inne. Wszystko zależy od naszego trybu życia. Mimo wszystko polecam serdecznie do przetestowania. Cena 500 tabletek to 27.70 zł. (Dziennie stosuje się od 1 do 4 tabletek). Młody jęczmień w tabletkach znajdziecie tutaj -> klik  Moja ocena 9/10

A Ty? Znałeś wcześniej ten produkt? Co o nim sądzisz?
#Carolina


8 komentarzy:

  1. Kurcze... jak mam być szczera to tabletki wyglądają jak karma dla psa XD (z całym szacunkiem!)
    Nie wiem, jak długo musiałabym analizować czy jęczmień przypadkiem nie ma kolizji z anemią i jej odmianami, by zacząć go zażywać.
    Bardzo się cieszę, że tobie pomógł, a co do utraty wagi to może masz właściwą? Do jakiegoś czasu da się zdrowo odchudzić, ale później już jest źle. Nie wiem, trzeba by było o tym poczytać;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahah, dobre porównanie :D Wagę mam mniej więcej właściwą, a produkt chciałam przetestować głównie ze względu na inne właściwości, m.in. wzmocnić włosy i paznokcie. Na utracie wagi nie zależy mi za bardzo :) Również pozdrawiam!

      Usuń
  2. jakoś zbytnio nie przepadam za tabletkami ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Młody jęczmień sprzedawany jest również w wersji w proszku, jednak wtedy posiada niezbyt dobry smak ;)

      Usuń
  3. Chętnie przetestowałabym te tabletki ze względu na plus o wzmocnionych włosach i paznokciach. Co do utraty wagi raczej by mi się to nie przydało :)
    Cena za taką ilość kapsułek wcale nie jest zła :)
    okiem-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe zestawienie. Jakiś czas temu brałem ekstrakt z maca i zauważyłem u siebie więcej energii. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie słyszałam o zastosowaniu młodego jęczmienia, ale z Twojego postu wnioskuję, że jest on na prawdę świetny! Z wielką chęcią go wypróbuję, dzięki!

    muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa jak by na mnie 'wplynelo'. Lubie rozne herbatki i takie ziola ktore naturalnie pomagaja organizmowi. Musze sprobowac tych lub innych ;) buziaki

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz i obserwacja przywołuje na mojej twarzy uśmiech :)