poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Przyroda vs moda?

Witajcie!

W ostatnim czasie otrzymałam przesyłkę z dwoma książkami do zrecenzowania. Są to dwie książki do kolorowania, jedna autorstwa Alice Chadwick "Ptaki i motyle. Kolorowy świat przyrody", a druga od równie zdolnego autora, Zoe De Las Cases pt.: "Paryski Tydzień Mody. Książka kolorowych zakupów".

 Co mogę o nich powiedzieć?
Zdecydowanie różnią się od typowych kolorowanek dla dorosłych. Do tej pory spotkałam się jedynie z kolorowaniem tatuaży lub wzorków. W tych książkach jest zupełnie inaczej. Pierwsza z nich jest pełna różnorodnych elementów przyrody, od roślin aż po zwierzęta.
Druga natomiast jest trochę bardziej kreatywna, bo pozwala nam na projektowanie ubrań. Nie wiem jak wy, ale ja jako dziecko bardzo lubiłam coś tworzyć. Z pewnością właśnie ta kolorowanka pozwoli nam się 'popisać' i stworzyć coś ładnego :)
Niezależnie czy masz 5, 10, 20 czy 40 lat, to z pewnością znajdziesz w tych książkach coś dla siebie. Obie kolorowanki pobudzają kreatywność i wyobraźnię, oraz doskonale zajmują nam czas. Wszystko zależy od Ciebie, to Twoje wyzwanie, Twoja twórczość. Osobiście bardzo lubię takie książki, bo dzięki nim coraz rzadziej spotyka mnie potocznie zwana 'nuda'.

A Ty? Którą kolorowankę byś wybrał/a?
#Carolina

7 komentarzy:

  1. Osobiście wybrałabym tą wersję - o modzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm... chyba związaną z modą. Już tyle czytałam o tych kolorowankach, że chyba jednak się skuszę na nie.

    http://stalova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mysle,ze wybralabym ta druga kolorowanke. Jako dzieciak lubilam bawic sie moda,wiec mysle,ze to pozwoliloby mi uzyc swojej kreatywnej glowy :)
    sisters-blonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. zauwazylam ze kolorowanki przechodza prawdziwy renesans.. :) jesli siegnelabym po takowa to moglaby to byz zarowno ta z ptakami (ile ciekawych kolorow mozna byc uzyc), jak i ta z moda - czulabym sie prawie jakbym projektowala hihi :) tak czy inaczej mysle ze to super pomysl na spedzenie wolnego czasu :)
    www.marmar.ski

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm... chyba wybrałabym Paryski tydzień mody. Często mam ochotę tworzyć ubrania :D

    Dziewczyny z mojej klasy ciągle na lekcjach zabawiają się takimi kolorowankami dla dorosłych. Ja mam jedną taką książkę, z wzorami i ilustracjami japońskimi. Ogólnie lubię takie rzeczy. Kupiłam też przyjaciółce na urodziny taki "Tajemniczy ogród" czy coś takiego. Może słyszałaś? :)

    Pozdrawiam ciepło!

    Alicjonada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie słyszałam o takiej kolorowance. W sumie nie ma co się dziwić, bo teraz jest pełno różnorodnych kolorowanek dla dorosłych i nie sposób spamiętać wszystkie ;D

      Usuń
  6. Wybrałabym obie, bo kocham takie rzeczy! :)
    Pomożesz w klikaniu? Bardzo prosze to dla mnie ważne:) *KLIK*. Dziękuje za pomoc, z przyjemnością odwdzięczę Ci się!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz i obserwacja przywołuje na mojej twarzy uśmiech :)