niedziela, 14 lutego 2016

Q&A - Kto pyta nie błądzi! :)

Hej!

W ostatnich tygodniach miałam bardzo mało wolnego czasu dla siebie i dla bloga. Ogólnie mówiąc, również w najbliższym czasie mam mnóstwo różnych wydarzeń i planów, które chciałabym zrealizować. Toteż bardzo proszę was o wyrozumiałość, jeśli posty będą pojawiały się nieregularnie, lub często będą to jedynie same zdjęcia. Poza tym, co powiecie na posty pełne zdjęć z mojego pobytu w Holandii?
W dzisiejszym poście odpowiem na kilkanaście pytań od was. Także zapraszam do czytania!

1. Opisz siebie 3 słowami
-Uczuciowa
-Optymistka
-Niezdecydowana
2. Czy uważasz że gimnazjum zmienia ludzi? Też uległaś zmianie?
Hmm... Moim zdaniem nie tyle gimnazjum, co ludzie, którzy do niego uczęszczają wpływają na nas. Z pewnością każdy w jakimś stopniu uległ zmianie. Ja np, stałam się bardziej wrażliwa i otwarta na nowe znajomości. Zaczęłam również zwracać uwagę na inne rzeczy, niż dotychczas. Sądzę więc, że nasza zmiana uzależniona jest od ludzi, wokół których przebywamy.
3.Masz rodzeństwo?
Tak, młodszego brata. (5-latek)

4. Rolki vs rower
Rolki

5.Jakie jest Twoim zdaniem najlepsze miejsce na randkę?
Wydaje mi się, że spacer jest dobrym pomysłem. Można spokojnie porozmawiać, poznać się i wgl. Kino również jest ok, ale jednak wtedy nie poznamy za bardzo drugiej osoby. Ew. kino+spacer i jest świetnie :3
Ale koniec końców, nieważne jest gdzie, ważne z kim! :D
6. Jaka była Twoja najlepsza wycieczka szkolna ever?
Zdecydowanie wymiana. 10 dni w Holandii <3

7.Czy wygląd u płci przeciwnej jest dla Ciebie najważniejszy? 
Nie. Fakt, wygląd jest ważny, ale ważniejszy jest charakter.

8. Jaki polecasz film? 
Ósmoklasiści nie płaczą - znany, ale piękny film <3
9.Wolisz dawać czy dostawać?
Dawać, bo wtedy uszczęśliwiam kogoś i widząc jego szczęście, sama jestem szczęśliwsza.

10. Jakie masz plany na najbliższą przyszłość?
Szczerze mówiąc to nie mam zbyt dużo planów. Jedyne na czym chcę się skupić, to dobre relacje ze znajomymi i utrzymanie znajomości po ukończeniu gimnazjum. Co do liceum/technikum, to mam wstępne plany, ale nie wiem czy to dobry pomysł, więc muszę to jeszcze przemyśleć. A poza tym, to nic więcej nie planuję, co ma być to będzie.
Bransoletka - klik Naszyjnik - klik Bluzka - klik Botki - Deezee
#Carolina

9 komentarzy:

  1. Bardzo mi się Twoje nogi podobają:) Obserwuje:)
    Zapraszam do mnie:) Pomożesz mi w klikaniu? *KLIK*. Dziękuje za pomoc, z przyjemnością odwdzięczę Ci się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ta bransoletka! Też wolę dawać ;). Fajne Q&A!
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna stylizacja ! :D


    Zapraszam na nowego bloga. www.twoja-forma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny blog!
    Zapraszam flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne odpowiedzi, można czegoś więcej się o Tobie dowiedzieć :) Ładne zdjęcia, poklikałam. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę w końcu obejrzeć "Osmoklasiści nie płaczą" bo wszyscy go polecają. Ja również jestem uczuciową optymistką :)Bardzo ładne zdjęcia ♥ Poklikałam w linki.

    Dziękuję za komentarz u mnie i już zapraszam na najnowszy post!
    http://natasiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post z zdjęciami z Holandii,fajnie byłoby poczytać ogólnie taką notkę na temat Twojego pobytu tam. Super zdjęcia,bardzo ładnie wyglądasz :3 Ogółem dobry wpis!

    Pozdrawiam!

    http://poradnikwielmoznej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super koszulka !
    Obserwuję :D
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz i obserwacja przywołuje na mojej twarzy uśmiech :)