środa, 17 lutego 2016

~Naucz się doceniać to, co masz, zanim czas sprawi, że docenisz to, co miałeś.~

Ostatnio bardzo dużo można usłyszeć na temat historii Scotta, który w Walentynkowym dniu otrzymał wiadomość że jego dziewczyna - Darcy, nie żyje. (wpis Scotta na fb -> klik) Mężczyzna dokładnie opisał całą sytuację, a swój post podsumował stwierdzeniem, że powinniśmy doceniać ukochaną/ukochanego i cieszyć się tym, że mamy swoją drugą połówkę obok.

Właśnie wtedy zdałam sobie sprawę, jak mało rzeczy doceniamy na co dzień. Często żyjemy 'z dnia na dzień', nie zwracając uwagi na to, co mamy zawsze. Doceniamy jedynie pojedyncze rzeczy, czy przypadkowe sytuacje. A co z naszą codziennością? Nie doceniamy jej. Nie zdajemy sobie sprawy z tego, że może nam kiedyś czegoś lub kogoś zabraknąć. Mało kiedy mamy okazję zastanowić się nad naszym życiem. Przeważnie mamy masę rzeczy na głowie, więc nie przejmujemy się takimi drobnostkami. Co się stanie, jeśli jutro Ci czegoś zabraknie? Pewnie będziesz żałował, że tego nie doceniłeś, że nie mogłeś się tym nacieszyć. Tak samo będzie z ludźmi, dzisiaj są, a jutro może już ich nie być. Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się ile ktoś dla Ciebie znaczy? Pomyśl nad tym. Życie jest krótkie, a my tylu rzeczy nie doceniamy.
Bluza - klik
#Carolina



23 komentarze:

  1. Prawdziwe... " nie doceniamy tego co mamy, za tym czego nie mamy ciągle podążamy"
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/- zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super przerobione zdjęcia ! :D
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia i fajny wpis :)
    kalaafi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow super post bardzo inspirujący, masz talent !

    Zapraszam do mnie
    Http://silesianfashionista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny tytuł posta <3! Gdybym była na miejscu Scotta, chyba bym się załamała ;'(
    Poklikałam :)
    Poklikasz u mnie w linki w najnowszym poście?? Z góry dziękuję!
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo prawdziwe ♥ Ja zaczęłam ostatnio choć trochę doceniać rzeczy i osoby, które mam, ponieważ nie wiem co będzie jutro. Nie wiem czy jutro nie będzie jakiegoś wypadku, w którym zginie bliska mi osoba, nie wiem, kiedy coś stracę...

    be-different-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz bardzo fajnego bloga, piszesz bardzo interesująco z chęcią bedę czekać na kolejne posty ! Emotikon smile
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz absolutną rację. Musimy zacząć cieszyć się z chwili zamiast załamywać ręce nad przeszłością. Ona już nie wróci, a teraźniejszość jest zbyt piękna, aby ją tracić. :)
    http://momentcatcher00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak mądre słowa, a zdjęcia bardzo pomyslowe♡
    Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo motywujący post ^^ Trzeba żyć teraźniejszośćią i doceniać to co się ma ;)

    Zapraszam na konkurs!

    http://myhappysunmoontruth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz racje :) Powinniśmy doceniać to co mamy :) Jak mawiał Ks. Jan Twardowski : Śpieszmy się kochać ludzi tak szybko odchodzą.
    Pozdrawiam :)
    Rebel
    eternalrebel55.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. dobrze napisane, człowiek docenia często za późno :/

    mój blog
    konkurs fotograficzny

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety wielu ludzi najczęściej dopiero potrafi docenić po stracie, kiedy już jest za późno. Powinniśmy cieszyć się każdego dnia tym co mamy, nawet drobnostkami.
    Piękne zdjęcia! :)
    Kliknęłam we wszystkie linki.
    - bluza $5.14
    - $7.37, $7.84, $6.04, $3.11

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  14. Mądrze napisałaś :)
    Bardzo fajny post.

    Pozdrawiam.
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze napisałaś, wiele osób nie potrafi docenić tego co ma teraz i moim zdaniem to jest bardzo smutne.
    Śliczne zdjęcia,
    pozdzdrawiam!
    http://millie-milllie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny post walentynkowy !
    Zapraszam flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie napisany post...
    Masz zupełną rację. Bardzo często nie doceniamy tego, co mamy najbliżej. Niestety przychodzi nam to za późno.
    Świetne zdjęcia *.*
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia!
    W linki poklikałam :)
    Pozdrawiam!
    http://kamciaoblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. akurat też dziś pisałam o docenianiu, że nie zawsze doceniam to co mam , a mam wspaniałą córkę i mężczyznę :). fajny blog !!

    http://pa2ul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post, bardzo wzruszający. :-) Przepiękne zdjęcia, super stylizacja, najbardziej mi się podoba tej sweter. :-)

    Pozdrawiam!
    http://www.fitnesswomen.pl

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz i obserwacja przywołuje na mojej twarzy uśmiech :)