środa, 27 stycznia 2016

~Jes­tem za blis­ko, żeby mu się śnić~

T-shirt - klik 
Koszula - klik



13 komentarzy:

  1. cudowne zdjęcia :) masz piękne oczy!
    http://cheery-friendly-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia ^.^ ta koszula jest przecudna

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zestawienie z tą koszulą. Też uwielbiam ją nosić jako narzutkę na t-shirt.

    Pozdrawiam
    www.stylowyslowotok.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pasuje Ci koszula ;) Ja sie w końcu przekonałam i sobie zamierzam kupić ;)

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jesteś :*

    dociax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Już jakiś czas szukałam takiej koszuli, ostatnio udało mi się ją znaleźć i jestem zachwycona, jest świetna <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój ulubiony fason i kolorystyka koszuli :)

    ♥ http://aureolia.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Super koszula! Kliknęłam :)
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  9. koszula w kratę to zawsze dobry wybór ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia i przepiękna koszula.

    OdpowiedzUsuń
  11. omomom...
    uwielbiam koszule w krate! Jeszcze jeśli jest to czerwono-czarna, po prostu klasyk :D

    Bardzo dziewczęco wyszłaś na zdjęciach, miło sie na ciebie patrzy :D

    Chciałabym Cię zaprosić na mojego bloga, dopiero zaczynam, więc proszę o wyrozumiałość. Pisze o modzie, inspiracjach, krytykuje, znajdziesz tam duużo mnie, moich zdjęć ( czy sprawdzę się jako alteernatywna fotomodelka?) racjonalne spojrzenie na wiele spraw...
    http://n-seweryn.wix.com/catveh
    Bardzo zalezy mi na opiniach, by być coraz lepszą :)
    Pozdrawiam
    Catveh

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz i obserwacja przywołuje na mojej twarzy uśmiech :)