niedziela, 18 października 2015

ROZDANIE!

Cześć! Na początku chciałabym wam podziękować za to, że jesteście. Dziękuję wam za to, że mam dla kogo pisać, z kim dzielić się swoimi pomysłami, jak i przemyśleniami!
W ramach podziękowań przygotowałam wraz z 3 innymi blogerkami rozdanie, do którego chciałabym was serdecznie zaprosić! :D

Co trzeba zrobić, żeby wziąć udział w konkursie?

Zasady:
Obowiązkowe: 1. Zaobserwować bloga Caroliny (mój), Dagmary, Karoliny i Marty.
2. Polubić nasze fanpage na Facebooku: Caroliny (mój) i Marty.

Dodatkowe:
*3. Wstawić banner na swojego bloga. (banner poniżej)
*4. Zaobserwować na Instagramie: Carolinę, Dagmarę, Karolinę i Martę

JEŻELI CHCESZ WYGRAĆ PACZKĘ KAROLINY TO TAKŻE:
1. Zarejestrować się na stronie znu.com
2. Polubić stronę ZnuOfficial na Facebooku.
3. Zaobserwować ZNU OFFICIAL w Google+

____________________
*- warunki dodatkowe
Spełnienie 1 warunku dodatkowego = 1 los, czyli łącznie można zdobyć 3 losy! (1 za zadania obowiązkowe i 2 za zadania dodatkowe!)

Formularz zgłoszeniowy:
1. Obserwuję 4 blogi pod nazwą:
2. Polubiłam/em fanpage jako:
*3. Wstawiłem banner na bloga:
*4. Dodałam/em na Instagramach pod nazwą:
E- mail: 
Wybieram nagrodę nr. ...

__________________________
1. Zarejestrowałem się na znu.com pod nazwą:
2. Polubiłam/em stronę ZnuOfficial pod nazwą:
3. Zaobserwowałem ZNU OFFICIAL w Google+ pod nazwą:

Rozdanie trwa do 10.11.2015r. Wyniki pojawią się w przeciągu 3 dni.

BANNER:



1. Paczka ode mnie:


"Książka pod tytułem TOM 3"

2.Paczka od Dagmary:

3.Paczka od Karoliny:

Ubranie od znu.com

4.Paczka od Marty:
"MALEBOG colouring book", świeczka- kaktus, tęczowa taśma ozdobna. UWAGA! Przy dużej ilości zgłoszeń zostanie rozlosowana dodatkowa nagroda - niespodzianka!

Zapraszam do udziału!
#Carolina

39 komentarzy:

  1. 1.Obserwuję 4 blogi pod nazwą:
    Julia Aa
    2.Polubiłam fanpage jako Julia Orman
    5.Dołączyłam do grupy pod nazwą Julia Orman
    6.Udostępniłam informację o konkursie na Facebooku na koncie
    https://www.facebook.com/Kocham-Nawet-Tych-Kt%C3%B3rzy-Mnie-Krzywdz%C4%85--1462955467256868/?ref=hl
    ----------------
    1. Julia Orman
    2.Julia Orman
    3. Julia Aa
    E-mail : juliao-01@wp.pl
    Wybieram nagrodę nr. 2

    OdpowiedzUsuń
  2. tyle tych warunków, warunków dodatkowych, dodatków że się gubię :) hehe ale życzę powodzenia wszystkim :D !
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lekko zmieniłyśmy zasady, bo faktycznie trochę przesadziłyśmy... Zapraszam do udziału ;)

      Usuń
  3. Szkoda że trzeba polubić FanPage ;) powodzenia wszystkim

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można troszeczkę pokombinować i poprosić o polubienie tych fp kogoś z rodziny - mamę, tatę, brata, siostrę czy choćby koleżankę :) I wtedy w formularzu wpisać ich dane ;)

      Usuń
  4. 1. Obserwuję 4 blogi pod nazwą:ZUBRZYCANKA
    2. Polubiłam/em fanpage jako: Ania Smutek
    *3. Wstawiłem banner na bloga: zubrzycanka.blogspot.com
    *5. Dołączyłam/em do grupy pod nazwą: Ania Smutek
    E- mail: gabsyrenka@interia.pl
    Wybieram nagrodę nr. ... 3
    1. Zarejestrowałem się na znu.com pod nazwą:Ania Smutek
    2. Polubiłam/em stronę ZnuOfficial pod nazwą:Ania Smutek
    3. Zaobserwowałem ZNU OFFICIAL w Google+ pod nazwą:Ania Smutek

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaobserowałam blogi instagramy i fanpage każdej z was!
    dagmaraala@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod jaką nazwą obserwujesz? Którą nagrodę wybierasz?

      Usuń
  6. instagram slegsleg facebook dagmara fatyga a blog dagmaraala@gmail.com nagrody obojętnie wszystkie są świetne! :) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz wybrać jedną naj, aby zgłoszenie było ważne ;)

      Usuń
  7. Życzę wszystkim powodzenia :D

    Zapraszam na nowy post!
    Stylizacje, moda, uroda

    OdpowiedzUsuń
  8. Kimono jest cudne!

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Obserwuję 4 blogi pod nazwą: Magdalena Maroszek
    2. Polubiłam/em fanpage jako: Magdalena Maroszek

    E- mail: magdimar@interia.eu
    Wybieram nagrodę nr.2

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś mi się podoba w twoim blogu, ale nie wiem co ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Obserwuję 4 blogi pod nazwą: wikafiutak
    2. Polubiłam/em fanpage jako: Wiktoria Fiutak
    *3. Wstawiłem banner na bloga: http://wiktoria-and-karolina.blogspot.com/
    *4. Dodałam/em na Instagramach pod nazwą: karmelkowa14
    E- mail:
    Wybieram nagrodę nr. ...

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę powodzenia,trochę dużo warunków :(

    OdpowiedzUsuń
  13. powodzenia wszystkim! Fajne nagrody.

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. 1. Obserwuję 4 blogi pod nazwą: lizzie
    2. Polubiłam/em fanpage jako: Elżbieta Świtulska
    *3. Wstawiłem banner na bloga: -
    *4. Dodałam/em na Instagramach pod nazwą: lizzie33333
    E- mail: lizzie@wp.pl
    Wybieram nagrodę nr 1

    __________________________
    1. Zarejestrowałem się na znu.com pod nazwą: lizzie
    2. Polubiłam/em stronę ZnuOfficial pod nazwą: Elżbieta Świtulska
    3. Zaobserwowałem ZNU OFFICIAL w Google+ pod nazwą: Elżbieta Świtulska

    OdpowiedzUsuń
  15. 1. Obserwuję 4 blogi pod nazwą: Weronika
    2. Polubiłam/em fanpage jako: Weronikas Blog
    *3. Wstawiłem banner na bloga: klik <3
    *4. Dodałam/em na Instagramach pod nazwą: nie
    E- mail: weronikas.blog@gmail.com
    Wybieram nagrodę nr. 1
    ______________________________
    Pozdrawiam, i powodzenia!
    Mój blog :) klik <3

    OdpowiedzUsuń
  16. 1. Obserwuję 4 blogi pod nazwą: Stories 69
    2. Polubiłam/em fanpage jako: Weronika Lenartowicz

    E-mail: weronika.lenartowicz@op.pl
    Wybieram nagrodę nr.1

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszaam się :)
    1. Obserwuję 4 blogi pod nazwą: Klaudia
    2. Polubiłam/em fanpage jako: Klaudia Trzepak
    *3. Wstawiłem banner na bloga: https://www.facebook.com/pamietnikksiazkoholiczka00/?ref=hl
    Spełniłam także wymagania dotyczące nagrody od Karoliny, tak dodatkowo.
    E- mail: klaudia1144@interia.pl
    Wybieram nagrodę nr 1.

    OdpowiedzUsuń
  18. 1. Obserwuję 4 blogi pod nazwą: Renata Grocholska
    2. Polubiłam/em fanpage jako: Renata Grocholska
    *3. Wstawiłem banner na blogu: https://www.facebook.com/renata.grocholska.5/posts/836889683095216?pnref=story
    E-mail: Marylek19@wp.pl
    Wybieram nagrodę nr 1

    OdpowiedzUsuń
  19. Życzę wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. 1. Obserwuję 4 blogi pod nazwą: Kasia ^^
    2. Polubiłam fanpage jako: Kasia Kasprzyk
    *3. Wstawiłam banner na bloga: violaandkasia.blogspot.com/
    *4. Dodałamna Instagramach pod nazwą: violaandkasia
    E- mail: kasiablogg@wp.pl
    Wybieram nagrodę nr. 1

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję 4 blogi jako : Adriana Ostaszewicz (brak zdjęcia)
    Polubiłam fanpage jako: Adriana Ostaszewicz
    Dodałam na instagramach jako szelmaaa
    Dodałam baner na bloga : adriana-ade.blogspot.com
    Zarejestrowałam się na znu.com jako Adriana Ostaszewicz
    Polubiłam fanpage ZNUOFFICAL pod nazwą : Adriana Ostaszewicz
    Zaobserwowałam ZNUOFFICAL na google+ jako Adriana Ostaszewicz
    E-mail: ada.ostasia@gmail.com
    Wybieram nagrodę Karoliny. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. 1. Obserwuję 4 blogi pod nazwą: Pani Lecter
    2. Polubiłam/em fanpage jako: Agata Nalborska
    E- mail: agatajedynamla@gmail.com
    Wybieram nagrodę nr. 4

    OdpowiedzUsuń
  23. Powodzenia wszystkim :D
    http://aniapodlecka.blogspot.com/2015/11/czego-jeszcze-nie-wiesz-o-snach.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję 4 blogi pod nazwą: dorota wysocka
    Polubiłam/em fanpage jako: Dorota Wysocka
    E- mail: dorota_wysocka@epf.pl
    Wybieram nagrodę nr 4

    OdpowiedzUsuń
  25. powodzenia!

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz i obserwacja przywołuje na mojej twarzy uśmiech :)