czwartek, 10 września 2015

ROZDANIE: "Książka pod tytułem"

Siemka!

W ostatnim czasie otrzymałam od wydawnictwa Kaktus 2 egzemplarze "Książki pod tytułem" tom 3. 
Jeden z nich zrecenzuję niedługo na blogu, a drugi... Drugi egzemplarz trafi do kogoś z was!

Co trzeba zrobić, aby wygrać? 
Zasady:
Obowiązkowe:
1. Zaobserwuj bloga: carrrolinax3.blogspot.com
2. Polub fanpage: KLIK oraz KLIK
3. Napisz w komentarzu:
"Biorę udział
Obserwuję jako:
Lubię jako:
Baner: TAK/NIE (jeśli tak, podaj od razu link)
Udostępniłam/em post na fb jako:
Obserwuję blog Magdy: TAK/NIE
Email: ..."

Dodatkowe!
1. Umieść podlinkowany baner o rozdaniu na swoim blogu,  na pasku bocznym (+1 los)
2. Udostępnij informację o konkursie na facebook'u (ten post KLIK) (+1 los)
3. Zaobserwuj bloga Magdy (KLIK) (+1 los)

Łącznie do zdobycia są 4 losy
Baner (do wyboru):

*Nagrodą jest 1 egzemplarz "Książka pod tytułem" tom 3
*Konkurs trwa od 10.09.2015r. do 30.09.2015r., do godz. 15:00.
*Zwycięzca ma 5 dni na odpowiedź na mojego e-maila z wiadomością od wygranej, po upływie tego czasu losuję kolejną osobę.
*Fundatorem nagrody jest wydawnictwo Kaktus.
*W konkursie mogą brać udział tylko osoby mieszkające w Polsce, nie wysyłam książki za granicę.
*Aby konkurs się odbył, musi być min. 20 zgłoszeń.
W razie jakichkolwiek wątpliwości, możecie pytać na asku (klik). 

Być może szczęściarzem, będziesz właśnie Ty, więc nie marnuj czasu i weź udział!
#Carolina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz i obserwacja przywołuje na mojej twarzy uśmiech :)