środa, 15 kwietnia 2015

Co blogowanie zmieniło w moim życiu...? WB 3

Nastolatka pełna wątpliwości, dusząca wszystko w sobie. Zatrzymująca wszystkie myśli, przemyślenia i rady dla siebie. Nie potrafiąca rozmawiać na niektóre tematy. Dokładnie taka byłam rok temu, zanim zaczęłam blogować. Czy coś się w tej kwestii zmieniło? 
Tak, zmieniło się, bardzo dużo.
Prawdę mówiąc, odkąd zaczęłam blogować otworzyłam się na ludzi. Kiedyś - przeciętna osoba, wtapiająca się w tłum, unikająca wszelkich niezręcznych tematów, niepotrafiąca nawiązać dłuższej rozmowy oraz niezbyt lubiąca nawiązywać nowe znajomości. 
Dzisiaj? Kompletne przeciwieństwo. Przez rok nauczyłam się naprawdę dużo, m.in. rozmawiać na prawie każdy temat, nawiązywać dłuższe konwersacje, czy choćby polubiłam nawiązywać nowe znajomości. Gdyby nie blog, to nadal byłabym tą "szarą myszką", która nie potrafi powiedzieć co myśli na dany temat. Po prostu nie potrafiłabym wyrazić swojej własnej opinii.

Czy coś jeszcze się zmieniło?
Owszem. Zaczęłam dostrzegać niezauważalne dotąd sprawy, rozpoczęłam zastanawianie się nad życiem. Coraz częściej myślę o tym, co będzie w przyszłości. Zastanawiam się, co mogę zrobić, aby hmm... "ulepszyć?" swoje życie. 
Poza tym, poznałam dzięki blogowaniu wiele ciekawych osób, odwiedziłam masę wspaniałych blogów, nawiązałam nowe, ciekawe znajomości. Przez troszkę ponad rok zgromadziłam na tym blogu całkiem sporą grupkę osób, z którymi mogę dzielić się swoimi przeżyciami i przemyśleniami. 
Podsumowując: 
Blogowanie to naprawdę świetna rzecz, daje taką małą "lekcję życia". Pozwala na dzielenie się z innymi swoimi przemyśleniami, ale także pozostawia nam samym wiele do myślenia. 



To tyle! 
A w Waszym przypadku? Co blogowanie zmieniło w Waszym życiu? 
#Carolina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz i obserwacja przywołuje na mojej twarzy uśmiech :)