środa, 28 stycznia 2015

Nowy sprzęt, lepsza jakość, lepsze zdjęcia!

Hej ;)

Dzisiaj przychodzę do Was z krótkim postem, a dokładniej chciałam Was poinformować, że od tej pory na blogu będzie duuużo więcej zdjęć niż dotychczas! Skąd taka zmiana?
Spełniłam jedno ze swoich marzeń - kupiłam lustrzankę.
Także tego :>
Kilka zdjęć z dzisiaj:








Lustrzankę dopiero zaczynam rozpracowywać, więc z czasem zdjęcia będą coraz lepsze :)
Zapraszam na fanpage KLIK

#Carolina

poniedziałek, 19 stycznia 2015

#Dzień 1: Lista 10 ulubionych...

Hey :)

W tym miesiącu także biorę udział w wyzwaniu blogowym na www.senmai.pl . 
Dzisiaj tematem jest "Lista 10 ulubionych...", ja postanowiłam, że napiszę o moich ulubionych stronach internetowych. Zapraszam do czytania ;)

1. Facebook
"Zjadacz" czasu, na którego uwielbiam wchodzić. To właśnie przez niego najczęściej kontaktuję się ze znajomymi. 

2. Blogger
Cóż tu dużo mówić? Jest to po prostu świetny serwis umożliwiający nam łatwe blogowanie. 

3. Besty
Przeglądanie Bestów to dla mnie sposób na wyluzowanie się i zabicie nudy. Uwielbiam, wieczorem przed snem przejrzeć zabawne obrazki, gify czy przemyślenia.


4. Bezużyteczna
Wiedza Bezużyteczna, mimo iż jest nam zbędna, to jednak czasem może przydać się w życiu. Przeglądanie Bezużytecznej jest dla mnie idealnym sposobem na zabicie nudy.

5. e-konkursy.info
Uwielbiam konkursy! Na tej stronie są prawie wszystkie, a na dodatek posegregowane są na kategorie (konkursy Facebook, fotograficzne, lokalne itd.). Dzięki tej stronie zaoszczędzam sporo czasu. Polecam każdemu konkursowiczowi ;)

6. YouTube 
Bardzo znany serwis internetowy, pełen muzyki i filmów. Uwielbiam oglądać vlogi, słuchać muzyki, więc ten serwis jest dla mnie idealny. Kto nie lubi YT?


7. ipla.tv
Jesteś w szkole/pracy a Twój ulubiony serial właśnie leci w telewizji? Nic straconego, możesz go obejrzeć zaraz po przyjściu do domu. Ipla jest dla mnie idealnym rozwiązaniem. Często z niej korzystam, dzięki niej nie przegapię żadnego odcinka.

8. aktualnekonkursy.pl
Kolejna stronka z konkursami, tym razem są one trochę inne, niż te na stronce e-konkursy, tutaj mamy podział na kategorie (konkursy literackie, plastyczne, fotograficzne, promocyjne, edukacyjne, filmowe itd.).
Strona warta polecenia, jednak minusem jest dla mnie rzadkie dodawanie konkursów (w porównaniu do innych konkursowych stron).

9. Temysli.pl
Stronka z przemyśleniami oraz inspirującymi cytatami. Codziennie przeglądając ją zastanawiam się "co by było, gdyby...". Strona skłania mnie do przemyśleń, inspiruje mnie, pozwala mi się wyluzować. Polecam, tym którzy nie znają ;) 


10. op.pl
Poczta. Ja korzystam z Poczty Onetu. Dzięki niej kontaktuję się z innymi blogerami, firmami czy choćby nawet przesyłam coś znajomym. Tę stronę odwiedzam codziennie. 


To tyle ;)
Jutro najprawdopodobniej nie będzie wpisu wyzwaniowego lecz inny :) O czym? Zaglądajcie tutaj jutro, a się dowiecie.

Proszę o wypełnienie ankiety z prawej strony ---->
#Carolina

środa, 14 stycznia 2015

TAG: 56 przypadkowych pytań

Hej ;3 

Co nowego u Was? Oceny już powystawiane? U mnie oceny już powystawiane, 2 półrocze zaczynamy już od najbliższego poniedziałku, a ferie od 2 lutego. Mam nadzieję, że ferie będą śnieżne, a jednocześnie ciepłe. Dzisiaj przychodzę do Was z tagiem: 100 przypadkowych pytań. Uznałam jednak, że 100 pytań to "odrobinę" za dużo i część z nich pominęłam. Zapraszam do czytania :)

          
                                 1. Śpisz przy zamkniętej czy otwartej szafie?
  Zamkniętej ;p 
2. Czy wycinasz kupony, ale później z nich nie korzystasz?
    Czasem tak.
3. Czy wolałabyś zostać zaatakowana przez niedźwiedzia czy przez rój pszczół?
    Przez niedźwiedzia.
4. Czy zawsze uśmiechasz się do zdjęć?
      Przeważnie, aczkolwiek nie zawsze.
5. Co wkurza cię co niekoniecznie wkurza innych?
      Fałszywi ludzie. 
6. Czy kiedykolwiek liczyłaś swoje kroki podczas spaceru?
      Jak byłam mała XD
7. Czy kiedyś tańczyłaś bez muzyki?
      Tak
8. Piosenka tygodnia.
Jeden Osiem L - Twoje Miejsce
9. Czy podobają ci sie faceci ubierający się na różowo?
      Nie.
10. Gdzie zakopałabyś znaleziony skarb?
      W ogródku ;D
11. Co pijesz najczęściej do obiadu?
      Sok
12. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
      Spaghetti 
13. Czy byłaś kiedyś w harcertwie?
      Nie, nigdy.
14. Kiedy ostatnio pisałaś do kogoś list na papierze?
    Chyba w ogóle nie pisałam o.O
15. Czy potrafisz wymienić olej w samochodzie?
      Nie.
16. Co najbardziej lubisz jeść na śniadanie?
       Gdy chodzę do szkoły, zwykle nie jem śniadania, bo nie mam czasu.
Ale tak to płatki z mlekiem
17. Kiedy chodzisz spać?
      Różnie
18. Czy jesteś leniwa?
      Bardzo.
19. Za co przebierałaś sie na bale w przedszkolu?
      Za czarownicę ._.
20. Jaki jest twój chiński znak zodiaku?
      Smok
21. W ilu językach mówisz?
      Płynnie w j. polskim, a uczę się angielskiego i niemieckiego.
22. Czy prenumerujesz jakiś magazyn?
      Nie.
23. Czy jesteś uparta?
      Jestem
24. Czy oglądałaś kiedyś seriale?
      Tak
25. Czy boisz się wysokości?
      Zależy
26. Czy śpiewasz w samochodzie?
      Nie
27. Czy lubisz tańczyć w aucie?
      Nie
28. Kiedy ostatnio robiłaś zdjęcie u fotografa?
      Dwa lata temu
29. Czy uważasz, że musicale są kiepskie i tanie?
      Nie wszystkie
30. Czy święta są dla Ciebie stresujące?
      Nie.


34. Czy kiedykolwiek jadłaś pierogi?
      Taak <3
35. Ulubione ciasto owocowe?
      Nie mam
36. Kim chciałaś być w dzieciństwie?
      Weterynarzem
37. Czy wierzysz w duchy?
      Nie 
38. Czy miałaś kiedyś uczucie Déjà vu?
      Wiele razy
39. Czy bierzesz codziennie witaminy?
      Nie.
40. Czy nosisz kapcie?
      Nie noszę
41. Czy nosisz szlafrok?
      Nie.
42. Nike czy adidas?
      Nike
43.  Cheetos czy fritos?
       Cheetos
44. Orzeszki czy nasiona slonecznika?
      Orzeszki
45. Czy słyszałaś o grupie Très Bien?
      Nie słyszałam
46. Umiesz zwinąć język w rurkę?
      Umiem
47. Czy kiedyś wygrałaś konkurs ortograficzny?
      Nie
48. Czy kiedykolwiek płakałaś ze szczęścia?
      Możliwe, często płakałam ze śmiechu :)
49. Jaki koncert chciałabyś zobaczyć?
Kaen'a
50. Gorąca czy zimna herbata?
  Nie lubię herbaty
51. Czy potrafisz wstrzymać oddech bez zatykania nosa?
      Potrafię.
52. Czy jesteś cierpliwa?
      Zależy
53. Czy kiedykolwiek wygrałaś jakiś konkurs?
      Tak.
54. Wolisz czarne czy zielone oliwki?
      Nie lubię oliwek.
55. Czy dążysz do celu `po trupach`?
      Raczej nie.
56. Tęsknisz za kimś teraz?
      Tęsknię.


Co sądzicie o moich odpowiedziach? Do zrealizowania tagu nominuję wszystkich chętnych 
#Carolina

niedziela, 11 stycznia 2015

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy

Hej

Dzisiaj kolejny finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Ostatnio można było usłyszeć wiele negatywnych opinii na ten temat. Sporo osób uważa, że jest to oszustwo, że to nic nie daje... Co ja sądzę o WOŚP?
Wiele osób sądzi, że jest to oszustwo, a organizatorzy to złodzieje. Ja osobiście uważam, że jest to nieprawda. Czy jeśli byłoby to oszustwo, to w tym roku byłby już 23 finał? A co do organizatorów - nie sądzę, żeby byli złodziejami.
Dużo osób w ostatnim czasie hmm "zwariowało"? W minionym tygodniu coraz częściej spotykałam się ze stwierdzeniami typu "WOŚP? Nie dam nawet złamanego grosza!" "Po co mam płacić organizatorom?" "I tak nic z tych puszek nie jest przekazywane na sprzęty dla chorych dzieci!".
Co do ostatniego stwierdzenia - nic bardziej mylnego.
Będąc w szpitalu wystarczy się przyjrzeć - na wielu sprzętach można dostrzec znane już nam serduszko WOŚP. Takie serduszko, można dostrzec na większości sprzętów. Więc teraz pomyślmy - co by było gdyby nie było Wielkiej Orkiestry? Gdzie byłyby leczone dzieci? W szpitalach gdzie znajduje się 5 sprzętów na cały szpital? Dlatego, proszę zastanówcie się, zanim osądzicie WOŚP o oszustwo, bo sprzęty właśnie z tej orkiestry pomogły nie jednej osobie.
Owszem, macie prawo się ze mną nie zgodzić. To tylko moje zdanie :)



A Wy? Co sądzicie? Czy WOŚP to oszustwo? Czy warto wierzyć plotkom?
#Carolina

sobota, 10 stycznia 2015

Get your Valentine's day game strong with Rosegal


Valentine’s Day is coming soon and many of you have probably made plans for the special day. Some of you are spending time with your boyfriend/girlfriend, while some of you are going on a romantic date. There are many things you can do for those of you who don’t have a boyfriend/girlfriend or not going on a date. You can for instance have a Valentine’s party or spend time with your friends and family. But whatever you choose to do, a Valentine’s Day gift will always brighten up the day. Rosegal is currently having a valentine’s day gifts 2018 collection where you can find the best valentine’s day gifts. We also have Rosegal Valentine’s Day promotion promotions. If you are interested, you can find more information in these links: klik . Find the best valentines gifts for him and her at Rosegal, and save up to 60% off, check out cheap ties, shirts and pants for men, necklaces, babydolls and scarves on Rosegal . You can get 10 % off by using the coupon code: RosegalChen. We at Rosegal wish you a wonderful Valentines Day, filled with much love and happiness.