sobota, 13 grudnia 2014

Nie zrezygnuję! "Na pewno" pojadę!...

Oczywiście, z wielką chęcią pojadę z Tobą na kolonie! W końcu mam tyle wolnego czasu w wakacje!
Fakt, jadę do cioci przed koloniami, ale na pewno wrócę kilka dni wcześniej, żeby jechać na kolonie. Lecz te kilka dni się "odrobinę" (tylko o jakieś 1.5 miesiąca) wydłużyły...
<po koloniach>
Przepraszam, że z Tobą nie pojechałam, no ale wiesz, u cioci jest tak fajnie, że wypisałam się z kolonii kilka dni wcześniej...

Następna sytuacja:
-To jak? W sobotę jedziemy do galerii?
-- Może być i tak nie mam planów na weekend :)
- Tylko, żebyś się nie rozmyśliła!
-- Nie no, nie rozmyślę się, obiecuję.
<sobota rano>
- Nie mogę się doczekać zakupów, będę u Ciebie za 10 min *.*
-- Yyyy... Wiesz co, ja jednak nie jadę.
- Dlaczego?
-- Nie mam ochoty, pojedziemy innym razem.
Osobiście miałam już kilka takich sytuacji, że jedna osoba mnie ciągle wystawiała. Ty też tak masz? Pora powiedzieć DOŚĆ!
Jestem człowiekiem, wiem czego chcę. Jak coś obiecuję to tego dotrzymuję. Niestety w moim życiu wielokrotnie spotkałam się z "wystawianiem" mnie przez niektóre osoby.
Szczerze? Nie rozumiem takich osób. Dobra, ok, raz czy dwa każdemu może się zdarzyć nagła zmiana planów. Ale co jeśli powtarza się to ciągle, przy każdej okazji? Czy ma sens planowanie czegoś z daną osobą? Moim zdaniem nie, nie ma to sensu. Dlaczego? Po co planować kolejny wyjazd jak wiadomo, że on i tak nie wypali? Po co starać się urozmaicić czas?
Znasz taką osobę, która ma Cię szczerze gdzieś i zawsze znajdzie wytłumaczenie, żeby się nie spotkać?
Moja rada: olej ją, nie jest Ciebie warta.
Jeśli naprawdę chciałaby mieć z Tobą dobre relacje, uwierz, nie wystawiałaby Cię za każdym razem.
A co jeśli za tym wszystkim stoi Twój przyjaciel i to on Cię ciągle wystawia?
Przyjaciel, to jest przede wszystkim osoba, która poświęca nam czas, a nie osoba, która woli spotkać się z kimś innym niż z nami. Przyjaciel to osoba, która w każdej sytuacji Cię wesprze i NIGDY nie wystawi. Jeśli to właśnie przyjaciel Cię wystawia, to zastanów się, czy ta przyjaźń ma sens.



Zapraszam na fp bloga KLIK 
#Carolina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz i obserwacja przywołuje na mojej twarzy uśmiech :)