niedziela, 23 listopada 2014

Recenzja filmu "Zostań, jeśli kochasz"

Hey!

Co tam u Was? U mnie jak zwykle ~ nic nowego... Tylko ten tydzień mam cały zaplanowany... Poniedziałek, wtorek do 16 w szkole, środa dyskoteka szkolna 17-20 ( tak się pewnie przedłuży ;p), potem czwartek mecz Jurajskiej Ligi Siatkówki i zajęcia z projektu... Piątek jest jedynym dniem, w którym będę mieć trochę więcej wolnego czasu. A w sobotę... kolejne zajęcia z projektu. Tak, dobrze czytasz, w sobotę zajęcia w szkole. Potem może spotkam się ze znajomymi. I tak jakoś zleci... 

Na dzisiaj przygotowałam dla Was krótką recenzję filmu "Zostań, jeśli kochasz", mam nadzieję, że spodoba Wam się.


        Film "Zostań, jeśli kochasz" jest adaptacją powieści G.Formana "Zostań, jeśli kochasz". Reżyserem filmu jest R.J.Cutler, a scenariusz napisała Shauna Cross.
       Główna rola Mii Hall przypadła 
Chloë Grace Moretz. Poszczególne role zagrali: Kat Hall - Mireille Enos, Adam Wilde - Jamie Blackley, Denny Halla - Joshua Leonard, Kim Schein - Liana Liberato, babcia - Gabrielle Rose, dziadek - Stacy Keach, Teddy Halla - Jakob DaviesAktorzy, mimo iż mieli trudne do odegrania role, spisali się na medal.Wszystkie szczegóły były doskonale dopracowane, a cały film został starannie powiązany z książką.

      Moim zdaniem jest to jeden z najlepszych filmów, jakie do tej pory powstały.Emocje, których można doświadczyć podczas oglądania, są nie do opisania.Film bardzo mi się spodobał i z pewnością obejrzę go jeszcze nie raz.

Mam nadzieję, że tą recenzją, mimo iż krótką zachęciłam Was do obejrzenia tego wspaniałego filmu.



A Ty? Masz już zaplanowany najbliższy tydzień?
Co sądzicie o ubiegłym wyzwaniu (5 dniowym)? Podobało Wam się?
Masz jakiś pomysł na post? Napisz go w komentarzu, a być może go zrealizuję!
Zapraszam na fp bloga! ----> klik
#Carolina


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz i obserwacja przywołuje na mojej twarzy uśmiech :)